مدیو سوال

پذیرش نیرو در آموزش و پرورش مبتنی بر بومی گزینی است

به گزارش مدیو سوال به نقل از استان همدان، علی اصغر فانی در شورای اداری شهرستان کبودرآهنگ که به نمایندگی از رئیس جمهور و در هفته دولت حضور یافته بود، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به بومی‌گرینی داشته و در این راستا در مراکز تربیت معلم برگزینش نیروهای بومی توجه ویژه‌ای داشته است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در این دولت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۹۹ درصد دانش‌آموزان در سنین ۶ تا ۱۱ سال، تحت پوشش مناطق روستایی و محروم هستند و به این ترتیب تمامی مردم از خدمات آموزش و پرورش بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در کشور ۱۱۰ مدرسه تنها با یک دانش آموز اداره می‌شد که این موضوع نشان دهنده اهمیت آموزش است و این امر نشان می‌هد که دولت به دنبال عدالت آموزشی بوده و حتی یک دانش‌آموز هم نباید خارج از مدرسه بماند.

فانی گفت: از تاریخ اول مهرماه سال‌جاری طرح رتبه‌بندی معلمان انجام خواهد شد و برای این امریک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: فرزندان فرهنگی در اولویت استخدام قرار دارند و در مراکز تربیت معلم نیز پذیرش فرزندان فرهنگی اولویت خواهد داشت.

وی گفت: تمامی خدمات درمانی که برای شاغلان فرهنگی در نظر گرفته می‌شود برای بازنشستگان فرهنگی نیز همان طرح‌ها اجرا خواهد شد و ما پیگیر این موضوع هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از همدلی و همزبانی مردم همدان و استقبال بی‌نظیر آن‌ها از رئیس جمهور، گفت: امیدواریم دولت شایستگی خدمت به مردم را داشته باشد.

فانی تصریح کرد: دولت یازدهم دولت راست‌گویان، پاک‌دلان بوده به گونه ای که رئیس جمهور قول داد دولتی راستگو تشکیل دهد و این موضوع محقق شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این دولت توفیقات ارزشمندی را کسب کرده چرا که در دوران قبل از ریاست جمهوری، میزان تورم در کشور ۴۰ درصد بود و در حال حاضر به استناد مرکز آمار ایران تورم کشور به ۱۴ و ۲ دهم درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر می توان گفت تورم کشور ظرف دو سال متوالی با کاهش بیش از ۲۵ درصدی همراه بوده و در کشور رشد اقتصادی بی نظیر و خوبی اتفاق افتاده و این امور حاصل خدمات دولت تدبیر و امید است.

فانی تصریح کرد: یکی از دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید مذاکرات ۱+۵ بوده که اقدامات خوبی در این خصوص انجام شد و این دولت توانست به خوبی در کارنامه خود ثبت کند.

وی از حمایت‌های مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر کرد و گفت: تمامی این امور به پشتوانه رهبر معظم انقلاب به ظهور رسیده است.

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*