مدیو سوال

توانمندسازی نیروهای انسانی در دستور کار قرار دارد

فرشید ارمیان اظهار کرد: برگزاری سی و دومین مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور با تلاش های گسترده عوامل اجرایی در حال انجام است و از سال ۹۳ برنامه ریزی های متعددی پیرامون برگزاری آن صورت گرفته است.

وی مسابقات را فرصتی مناسب جهت افزایش روحیه تعاون و همدلی در میان دانش آموزان توصیف کرد و ادامه داد: مسابقات ورزشی فرصت خوبی رشد و گسترش همدلی میان دانش آموزان کشور است و نگاه متوازن می تواند اخلاق ورزشکاری را در میان دانش آموزان گسترش دهد.

ارمیان عنوان کرد: سیاست اول در برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی را کیفیت بخشی به فعالیت های ورزشی دانش آموزی و و انجام مسابقات به طور متمرکز است.

وی تقسیم کار در چرخه استعدادیابی را از دیگر سیاست های برگزاری این مسابقات عنوان کرد و افزود: افزایش مشارکت در زمینه استعدادیابی دانش آموزان از دیگر سیاست های برگزاری مسابقات ورزشی است و باید زمینه حضور دانش آموزان در رشته های پایه از طریق نظام استعدادیابی صورت گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور از تدوین برنامه های آموزشی و دوره های تعلیمی ویژه داوران، سرپرست تیم ها و مربیان خبر داد و گفت: افزایش آگاهی مربیان، داوران و سرپرست تیم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توانمندی نیروهای انسانی در کنار برگزاری این مسابقات مورد توجه است.

ارمیان توجه به آموزه های دینی در ورزش را یکی از اهداف برگزاری مسابقات عنوان کرد و افزود : توجه به آموزه های دینی و ارتقای اخلاق ورزشکاری لازمه ورود به جامعه بزرگ ورزش است و باید زمینه ایجاد محیط های فرهنگی برای گسترش فعالیت های ورزشی دانش آموزان فراهم شود.

وی ادامه داد: سی و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور از روز گذشته(۱۳ مرداد) آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ماه، در ۹ رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک ادامه دارد.

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*