مدیو سوال

استخدام ۲۸ هزار معلم با رشته های غیر مرتبط در پنج سال گذشته

در کارگروه مدل تحول در آموزش بر مبنای سند تحول بنیادین که با حضور محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی، عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش و کیومرث امجدیان مشاور آموزش ابتدایی برگزار شد، بر لزوم ایجاد تغییرات در ضوابط استخدام تأکید شد.
استخدام ۲۸ هزار معلم با رشته های غیر مرتبط در پنج سال گذشته  :

به گزارش سایت ام ایی یو دی سوال  به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محمد دیمه ور در سی و دومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش وپرورش سراسر کشور که در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود، با اشاره به اینکه کار کارشناسی بدون اشراف به مقتضیات ناقص خواهد بود، گفت: اگر کارشناسی پشت درهای بسته انجام شود، ممکن است به نتیجة کار خسارت بزند. در نتیجه، باید در این کارگروه تجربة میدانی مدیران را با بحث های نظری تلفیق کنیم.

وی در ادامه افزود : هدف ما در کارگروه این است که تجربة میدانی مدیران مناطق را با بحث های نظری بیامیزیم و مدلی عملی برای تحول پیدا کنیم. اینکه چگونه سند تحول را از مقیاس خرد یعنی مدرسه آغاز کنیم،به بحث های اجرایی و نظری نیاز دارد.
معاون ابتدایی ادامه داد: معاونت ابتدایی با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و پیرامونی ، منابع و امکانات را در چارچوب قوانین و سیاست های کلان آموزش و پرورش تقسیم می کند تا زمینه ها و فرصت های یادگیری را براساس برنامة درسی ملی برای بروز و ظهور استعدادهای دانش آموزان در دورة ابتدایی فراهم کند .
دیمه ور در ادامة صحبت های خود، مهم ترین وظیفة تحول در معاونت آموزش ابتدایی را توجه به عدالت آموزشی و پرورشی و ایجاد فرصت های عادلانه و با کیفیت، با توجه به اقتضائات فرهنگی اجتماعی و اقتصادی، دانست.
وی در پایان گفت : حدود ۴۳ هزار نفر معلم ابتدایی زیر پنج سال سابقة خدمت داریم که از این تعداد حدود ۸ هزار نفر رشته های مرتبط و غیر مرتبط و ۱روز ۲۸ هزار معلم نیز که در سال های اخیر استخدام شده اند، با رشته های غیر مرتبط مشغول به کار هستند. این یعنی باید برای ضوابط استخدام کار ویژه ای انجام دهیم.

» چطور این مجموعه استخدام ۲۸ هزار معلم با رشته های غیر مرتبط در پنج سال گذشته دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و شماره همراه ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را وارد کرده باشید ( ایمیل ضروری نیست ) ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*