مدیو سوال

پنج نکته اساسی برای موفقیت در هر آزمون استخدامی

پنج نکته اساسی برای موفقیت در هر آزمون استخدامی :

آنچه که در این بخش آمده است، ۵ نکته کوتاه و مهم برای کسانی که قصد شرکت در آزمون های استخدامی را دارند می باشد.

۱- زمان را از دست ندهید
بیش از ده سال از زمان خود را برای تحصیل در رشته خود صرف کرده اید، بی شک برای بسیاری از شما، صرف این زمان برای رسیدن به این لحظه بوده است، پس تمامی برنامه های غیرضروری خود را در صورت امکان به بعد از آزمون استخدامی موکل کنید. بهترین استفاده را از زمان باقی مانده تا آزمون برای آمادگی در آزمون داشته باشید.

۲- شناخت منابع آزمون
برای شروع به مطالعه در آزمون استخدامی قبل از هر چیز با منابع آزمون استخدامی آشنا شوید، بر اساس سرفصل های اعلام شده توسط بانک تجارت برای آزمون مطالعه کنید. در وبسایت دانلود تست در بخش بسته استخدامی بانک تجارت، منابع استخدامی اعلام شده توسط بانک تجارت اعلام شده است، می توانید برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۳- غافل نشدن از منابع عمومی
نیمی از سوالات آزمون را منابع عمومی تشکیل می دهد، بی توجهی به این بخش از منابع، موجب شکست شما در مقابل سایرین خواهد شد، و موفقیت شما در دروس عمومی موجب پیشی گرفتن شما از سایرین خواهد شد، چه که بسیاری از کسانی که ممکن از در دروس تخصصی عالی باشند، در دروس عمومی ضعیف عمل می کنند و امتیازات زیادی را از دست می دهند.

۴- بر اساس توان خود مطالعه کنید
باید بدانید برای بعضی از دروس، اگر ضعف شما پایه ای باشد، در این زمان کوتاه کاری از شما برنخواهد آمد. بخصوص برای دروس پایه ای همانند آمار و ریاضی و یا زبان انگلیسی، پس اگر در این دروس از پایه ضعیف هستید، زمان خود را روی سایر دروس بگذارید و از خیر و شر این دروس بگذرید.

۵- دروس تخصصی
برای آمادگی در درس تخصصی بهترین منبع کتب دانشگاهی شما می باشد، به ویژه کتب هسته ای رشته تحصیلی شما، البته به سرفصل های اعلام شده باید توجه داشته باشید، همچنین توصیه می کنیم برای آشنایی با نحوه طراحی سوال و آشنای با منابع سوال در آزمون های استخدامی، حتما دفترجه سوالات استخدامی رشته مورد نظر خود را مرور کنید، نیاز نیست همان ابتدا به سوالات پاسخ دهید ولی حتما مرور کنید تا بتوانید بهتر منابع را مطالعه کنید.

از منوی کنار وبسایت و یا بخش جستجوی وبسایت می توانید دفترچه سوالات تخصصی رشته تحصیلی مورد نیاز خود را دانلود کنید.

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*