مدیو سوال

نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر زبان و ادبیات فارسی

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش تخصصی دبیر زبان و ادبیات فارسی

– این مجموعه حاوی نمونه سوالات کمک آموزشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مناسب برای دبیر زبان و ادبیات فارسی می باشد و { حاوی نمونه سوالات تخصصی دبیر زبان و ادبیات فارسی طبق سرفصل های آزمون امسال می باشد.

 — با توجه به متن آزمون استخدامی آموزش و پرورش آزمون کتبی دبیر زبان و ادبیات فارسی امسال در دو بخش عمومی و تخصصی خواهد بود که بخش دروس تخصصی آزمون شامل ۱- نظم و نثر فارسی ، ۲- کلیات مسائل ادبی ( تاریخ ادبیات ـ فنون ادبی ـ عروض و قافیه ـ سبک شناسی) ،  ۳- زبان فارسی (املا ـ نگارش و ویرایش ـ دستور زبان) خواهد بود.

نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر زبان و ادبیات فارسی

++ توجه :: این نکات را در در نظر داشته باشید که نمونه سوالات و تست های این مجموعه طبق دروس آزمون تخصصی امسال بوده و برای کلیه رشته های مورد پذیرش در ردیف شغلی دبیر زبان و ادبیات فارسی مورد استفاده می باشد. محتویات و تست ها و نمونه سوالات کمک آموزشی موجود در بسته از آزمون ها و منابع مختلف ( آزمون های دانشگاهی ، تست های دروس و…. ) تهیه ، گردآوری و عرضه گردیده است.

+ محتویات نمونه سوالات تخصصی زبان و ادبیات فارسی شامل موارد زیر : (۹۷۰ سوال همراه با جواب)

+ ۵۴۰ نمونه سوال نظم و نثر فارسی به همراه [ پاسخنامه پیشنهادی ] (مهم)
+ ۳۱۰ نمونه سوال کلیات مسائل ادبی ( تاریخ ادبیات ـ فنون ادبی ـ عروض و قافیه ـ سبک شناسی) به همراه [ پاسخنامه پیشنهادی ] (مهم)
+ ۱۲۰ نمونه سوال زبان فارسی ( املا ـ نگارش و ویرایش ـ دستور زبان ) به همراه [ پاسخنامه پیشنهادی ] (مهم)

+ توجه : سوالات کلیات مسائل ادبی در برگیرنده سوالات تاریخ ادبیات ـ فنون ادبی ـ عروض و قافیه ـ سبک شناسی و سوالات زبان فارسی حاوی املا ـ نگارش و ویرایش ـ دستور زبان می باشد (این مجموعه حاوی کلیه نمونه سوالات دروس و سرفصل های آزمون تخصصی است ) .

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ پیشنهادی با کمترین درصد خطا بوده ( امکان خطا وجود دارد )  و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامیپوتر ، تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ این مجموعه کمک آموزشی پیشنهادی سایت ما با توجه به محتویات ، یکی از کاملترین مجموعه موجود با نازلترین قیمت می باشد که جهت آزمون امسال آموزش و پرورش و رشته شغلی دبیر زبان و ادبیات فارسی ( تخصصی )  آماده و برای مطالعه قرار داده شده است.این مجموعه برای قسمت تخصصی آزمون استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی مناسب می باشد.

+ برای مشاهده و دانلود مجموعه دیگر نمونه سوالات عمومی و دفترچه سال های قبل دبیر زبان و ادبیات فارسی اینجا را کلیک کنید و اگر به همین مجموعه تخصصی نیاز دارید برای به پایین تر از این متن بروید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر زبان و ادبیات فارسی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و شماره همراه ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را وارد کرده باشید ( ایمیل ضروری نیست ) ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 45000 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*