مدیو سوال

نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر ریاضی

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش تخصصی دبیر ریاضی

– این مجموعه حاوی نمونه سوالات کمک آموزشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مناسب برای شغل دبیر ریاضی می باشد و { حاوی نمونه سوالات کمک آموزشی تخصصی دبیر ریاضی طبق دروس آزمون امسال } می باشد.

+ — با توجه به متن آزمون استخدامی آموزش و پرورش آزمون کتبی دبیر ریاضی امسال در دو بخش عمومی و تخصصی خواهد بود که بخش دروس تخصصی آزمون شامل مجموعه ریاضیات (ریاضی عمومی ـ معادلات دیفرانسیل ـ آمار و احتمال) – آنالیز ریاضی ، جبر (۱) و آنالیز عددی (۱) – اصول آموزش ریاضی – خلاقیت ریاضی خواهد بود.

نمونه-سوالات-تخصصی-استخدامی-آموزش-و-پرورش-دبیر-ریاضی

– پس شما هم اکنون با دانلود و مطالعه این مجموعه کامل دیگر نیازی به مطالعه مجموعه های گرانقیمت و بی کیفیت سایت های مشابه دیگر نخواهید داشت.این نکته را در یادآور می شویم که نمونه سوالات این مجموعه طبق دروس آزمون امسال بوده و برای کلیه رشته های مورد پذیرش در ردیف شغلی دبیر ریاضی مورد استفاده می باشد. ضمناً نمونه سوالات موجود در این بسته از منابع مختلف ( آزمون های دانشگاهی ، غیر دانشگاهی و تست های دروس و… ) تهیه و گردآوری شده است و صرفاً جنبه کمک آموزشی دارد.

+ محتویات نمونه سوالات تخصصی دبیر ریاضی شامل موارد زیر : (۱۱۶۵ سوال همراه با جواب)

+ ۲۵۰ نمونه سوال درس ریاضی عمومی به همراه جواب ( دبیر ریاضی ) (مهم)
+ ۶۰   نمونه سوال درس معادلات دیفرانسیل به همراه جواب ( دبیر ریاضی ) (مهم)
+ ۵۰   نمونه سوال درس آمار و احتمال به همراه جواب ( دبیر ریاضی ) (مهم)
+ ۲۷۰ نمونه سوال درس آنالیز ریاضی ، جبر (۱) و آنالیز عددی (۱) به همراه جواب دبیر ریاضی ) (مهم)
+ ۶۰   نمونه سوال درس اصول آموزش ریاضی به همراه جواب ( دبیر ریاضی ) (مهم)
+ ۴۷۵ نمونه سوال درس هوش به همراه جواب ( دبیر ریاضی ) (مهم)

++ به همراه جزوه جزوه آموزشی اصول آموزش ریاضی ( به عنوان هدیه )

+ توجه : تمامی سوالات دارای جواب بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ این مجموعه با توجه به محتویات ، یکی از کاملترین مجموعه نمونه سوالات کمک آموزشی می باشد که جهت آزمون امسال آموزش و پرورش و رشته شغلی تخصصی دبیر ریاضی توسط سایت ما آماده و برای مطالعه قرار داده شده است.

+توجه : برای مشاهده و دانلود مجموعه دیگر دبیر ریاضی ( سوالات عمومی و دفترچه سال های قبل ) اینجا را کلیک کنید و اگر به همین مجموعه تخصصی نیاز دارید برای به پایین تر از این متن بروید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر ریاضی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و شماره همراه ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را وارد کرده باشید ( ایمیل ضروری نیست ) ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 47000 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب

دیدگاه‌ها (2)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*

    فاطمه مهمان اردیبهشت 27, 1397 پاسخ

    سلام. چطور میشه اعتماد کرد و خرید انجام داد؟

      مدیر مدیر کل اردیبهشت 27, 1397 پاسخ

      با سلام و عرض ادب
      سایت ما دارای نماد اعتماد دو ستاره ( بالاترین نماد اعتماد موجود ) ، لوگوی طلایی سایت ساماندهی وزارت ارشاد و مجوز نشر برخط می باشد پس با خیال راحت خرید کنید و در صورت بروز مشکل هم پشتیبانی پاسخگو هستش.
      آموزش تصویری را جهت آشنایی با نحوه خرید میتوانید مطالعه بفرمایید.
      خرید بسیار آسان می باشد.
      موفق باشید