مدیو سوال

نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر دینی و قرآن

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پروش تخصصی دبیر دینی و قرآن

– این مجموعه حاوی نمونه سوالات پیشنهادی کمک آموزشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مناسب برای دبیر دینی و قرآن می باشد و { حاوی نمونه سوالات تخصصی دبیر دینی و قرآن طبق سرفصل های آزمون امسال می باشد.

+ — با توجه به متن آزمون استخدامی آموزش و پرورش آزمون کتبی دبیر دینی و قرآن امسال در دو بخش عمومی و تخصصی خواهد بود که بخش دروس تخصصی آزمون شامل ۱- اندیشه اسلامی ، ۲- آیین زندگی ، ۳- شناخت منابع و متون اسلامی و منابع فقه ، ۴- علوم و تفسیر قرآن ،  ۵- احکام خواهد بود.

نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر دینی و قرآن آموزش و پرورش

– توجه : این نکات را در نظر داشته باشید که نمونه سوالات این مجموعه طبق دروس آزمون می باشد برای کلیه رشته های مورد پذیرش در ردیف شغلی دبیر دینی و قرآن مورد استفاده می باشد.ضمناً محتویات این بسته نمونه سوالات با توجه به عدم وجود اصل دفترچه آزمون های تخصصی قبلی از آزمون های مختلف ( آزمون های دانشگاهی ، استخدامی ، تست های دروس و….) تهیه ، گردآوری و عرضه گردیده است و صرفاً جنب کمک آموزشی دارد.

+ محتویات نمونه سوالات تخصصی دبیر دینی و قرآن شامل موارد زیر : (۱۳۰۰ سوال همراه با جواب)

+ ۳۶۰ نمونه سوال اندیشه اسلامی به همراه جواب (مهم)
+ ۱۸۰ نمونه سوال آیین زندگی به همراه جواب (مهم)
+ ۲۲۰ نمونه سوال شناخت منابع و متون اسلامی و منابع فقه به همراه جواب (مهم)
+ ۳۳۰ نمونه سوال علوم و تفسیر قرآن به همراه جواب (مهم)
+ ۲۱۰ نمونه سوال احکام به همراه جواب (مهم)

+ توجه : تمامی سوالات دارای جواب بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ،تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ این مجموعه با توجه به محتویات ، یکی از کاملترین مجموعه کمک آموزشی موجود با نازلترین قیمت می باشد که جهت آزمون امسال آموزش و پرورش و رشته شغلی تخصصی دبیر دینی و قرآن ( تخصصی ) آماده و برای مطالعه قرار داده شده است.

+توجه : برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات عمومی و دفترچه سالهای قبل دبیر دینی و قرآن اینجا را کلیک کنید و برای دانلود همین مجموعه تخصصی به پایین همین متن رجوع فرمایید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر دینی و قرآن دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و شماره همراه ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را وارد کرده باشید ( ایمیل ضروری نیست ) ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 37000 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*