مدیو سوال

نمونه سوالات استخدامی تخصصی آموزگار ابتدایی

نمونه سوالات استخدامی تخصصی آموزگار ابتدایی

– این مجموعه حاوی نمونه سوالات آموزشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مناسب برای آموزگار ابتدایی بوده و { حاوی نمونه سوالات و تست های دروس تخصصی آموزگار ابتدایی طبق دروس آزمون امسال } می باشد.

+ — با توجه به متن آزمون استخدامی آموزش و پرورش آزمون کتبی آموزگار ابتدایی امسال در دو بخش عمومی و تخصصی خواهد بود که بخش دروس تخصصی آزمون شامل اصول و فلسفه تعلیم و تربیت ، روانشناسی پرورشی ، روانشناسی رشد ، روشها و فنون تدریس ، اندازهگیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی می باشد.

 دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی تخصصی آموزگار ابتدایی

– پس شما هم اکنون با دانلود و مطالعه این مجموعه نمونه سوالات کمک آموزشی سایت میدیو سوال دیگر نیازی به مطالعه مجموعه های گرانقیمت و بی کیفیت سایت های مشابه دیگر نخواهید داشت. این نکته را در یادآور می شویم که نمونه سوالات این مجموعه طبق دروس آزمون تخصصی امسال بوده و مجموعه آموزشی برای کلیه رشته های مورد پذیرش در ردیف شغلی آموزگار ابتدایی مورد استفاده می باشد.ضمناً نمونه سوالات و تست های موجود در این بسته از منابع مختلف ( آزمون های دانشگاهی و تست های دروس ) تهیه و گردآوری شده است و صرفاً جنبه کمک آموزشی دارد.

+ محتویات نمونه سوالات آموزشی تخصصی آموزگار ابتدایی شامل : (۱۷۴۰ سوال همراه با جواب)

+ ۴۰۰ نمونه سوال درس اصول و فلسفه تعلیم و تربیت به همراه جواب ( آموزگار ابتدایی ) (مهم)
+ ۳۰۰ نمونه سوال درس روانشناسی پرورشی به همراه جواب ( آموزگار ابتدایی ) (مهم)
+ ۳۶۰ نمونه سوال درس روانشناسی رشد به همراه جواب ( آموزگار ابتدایی ) (مهم)
+ ۲۷۰ نمونه سوال درس روشها و فنون تدریس به همراه جواب ( آموزگار ابتدایی ) (مهم)
+ ۴۱۰ نمونه سوال درس اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی به همراه جواب ( آموزگار ابتدایی ) (مهم)

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخنامه پیشنهادی بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ این مجموعه با توجه به محتویات ، کامل ترین مجموعه موجود تست دروس تخصصی با نازلترین قیمت می باشد که جهت آزمون امسال آموزش و پرورش و رشته شغلی آموزگار ابتدایی ( تخصصی ) آماده و برای مطالعه قرار داده شده است.

+ اگر به دنبال مجموعه جامع و اصل دفترچه سوالات تخصصی و عمومی آموزگار ایتدایی هستید ، اینجا را کلیک کنید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی تخصصی آموزگار ابتدایی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و شماره همراه ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را وارد کرده باشید ( ایمیل ضروری نیست ) ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 35500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*