مدیو سوال

تکذیب سازمان سنجش درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر درج اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان در روزهای پنجم و ششم مرداد را تکذیب کرد.
حسین توکلی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: طبق توافقی که با وزارت آموزش و پرورش شده قرار است آزمون استخدامی این وزارتخانه را سازمان سنجش برگزار کند اما تاکنون هیچ اطلاعیه ای را این سازمان منتشر نکرده است.
وی همچنین ضمن تکذیب اعلام زمان ثبت نام و آزمون برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش که برخی خبرگزاری ها آن را ۱۱ تا ۱۷ مرداد اعلام کرده اند افزود: آزمون استخدامی شهریور برگزار می شود ولی زمان ثبت نام آن هنوز مشخص نشده است.

برخی خبرگزاری ها روز گذشته به نقل از رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از درج اطلاعیه آزمون استخدامی آزمون و پرورش توسط سازمان سنجش خبر دادند و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را ۱۱ تا ۱۷ مرداد و زمان برگزاری این آزمون را ۲۷ شهریور اعلام کردند.

معاون رسانه ای اداره کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اعلام هر گونه خبر در رابطه با زمان ثبت نام و آزمون استخدامی این وزارتخانه را به غیر اخباری که در پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش اعلام می‌شود غیرواقعی دانست.

رسول پاپایی گفت: وزارت آموزش و پرورش تاکنون هیچ خبری درباره زمان ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه اعلام نکرده است و متقاضیان شرکت در این آزمون فریب خبرهای غیر واقعی آزمون استخدامی این وزارتخانه را در فضای مجازی نخورند.

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*