مدیو سوال

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۶: اعلام فراخوان آزمون استخدام آموزش و پرورش در هفته آینده

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۶: اعلام فراخوان آزمون استخدام آموزش و پرورش در هفته آینده (منبع: خبرگزاری صدا و سیما)

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۱۵ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش خبر داد.

یوسف نجفی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: فراخوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش هفته آینده ازطریق رسانه‌ها و مطبوعات اعلام می‌شود.

وی افزود: آموزش و پرورش امسال علاوه بر جذب ۱۵ هزار معلم جدید از طریق آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان را نیز در مدارس به کار خواهد گرفت.

نجفی تاکید کرد: امسال هیچ معلم حق التدریس جدید در آموزش و پرورش جذب نخواهد شد و هیچ مجوزی برای جذب این نوع معلمان صادر نکرده ایم.

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش گفت: به دلیل بازنشستگی و خروج بیش از اندازه معلم از آموزش و پرورش این وزارتخانه در سال‌های آینده با مشکل شدید کمبود معلم روبرو خواهد شد و البته قانون بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان در سال ۸۶ نیز مزید علت برای کمبود معلم در آموزش و پرورش شده است.

وی به پرداخت مطالبات فرهنگیان اشاره کرد و افزود: تمام بدهی‌های معلمان حق التدریس آزاد پرداخت شده است و پاداش پایان خدمت سال ۹۴ فرهنگیان نیز پارسال پرداخت و پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۵ نیز که رقمی معادل ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می‌شود تامین و پرداخت آن آغاز شده است.

نجفی گفت: آموزش و پرورش همچنان ۶۰۰ میلیارد تومان به فرهنگیان بدهکار است که امیدواریم بتوانیم این بدهی‌ها را نیز در ماه‌های آینده پرداخت کنیم.

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش افزود: حقوق معلمان حق التدریس از این ماه همزمان با حقوق سایر کارکنان رسمی آموزش و پرورش پرداخت می‌شود.

وی تاخیر در پرداخت حقوق حق التدریس را پرداخت از ردیف سایر فصول اعتبارات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که هیچ اعتباری برای این ردیف در نظر گرفته نمی‌شد و این ماه پرداخت حقوق معلمان حق التدریس از ردیف دیگری به موقع پرداخت می‌شود.

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون استخدامی آموزش و پروش عضو کانال تلگرامی ما شوید

عضویت در کانال ایران آخرین اخبار آزمون های استخدامی ( + آموزش و پرورش )

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*