مدیو سوال

شروع ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۷ + اصلاحیه دفترچه

خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۷: اصلاحیه دفترچه راهنماي ثبت‌نام در پنجمين آزمون‌ استخدامي متمركزدستگاه هاي اجرايي كشور سال ۹۷

پيرو اطلاعيه هاي مورخ ۹۷/۰۲/۱۷ و ۹۷/۰۲/۱۸ و همچنين انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام پنجمين آزمون استخدامي متمركز دستگاههاي اجرايي كشور سال ۱۳۹۷، بدينوسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام در آزمون مذكور مي‌رساند، با توجه به اعلام سازمان اداري و استخدامي كشور اصلاحات جديد ذيل در دفترچه راهنماي ثبت نام صورت گرفته است. بنابراين كليه متقاضيان‌، ضرورت دارد كه تا مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و همچنين مندرجات اين اطلاعيه و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند. لازم به توضيح است مهلت تعيين شده براي ثبت‌نام به هيچ وجه تمديد نخواهد شد.

– اصلاحات جنس پذيرش در شغل محل هاي سازمان شيلات ايران و سازمان دامپزشكي كشور:

۱- جنس پذيرش در كدشغل محلهاي ۱۰۲۵۸ تا ۱۰۲۸۰ و همچنين كد شغل محلهاي۱۰۳۳۰ و ۱۰۳۳۱ مربوط به سازمان شيلات ايران در شغل كارشناس امور صيد و صيادي ۱، از مرد و زن به صرفاً جنس مرد اصلاح مي‌گردد.

۲- جنس پذيرش در كدشغل محلهاي ۱۰۲۳۹ و ۱۰۲۴۰ مربوط به سازمان دامپزشكي كشور در شغل كارشناس امور آموزشي (نظارت بر ذبح شرعي) از مرد و زن به صرفاً جنس مرد اصلاح مي‌گردد.


خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۷: ثبت نام پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش ۹۷ شروع شد

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ هم اکنون امکان ثبت نام پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سامانه سنجش فعال شد.

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*