قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)

ویژه ها

سوالات و مشکلات متداول

سوالات و مشکلات متداول

 

سوال : من پرداخت را انجام داده ام حالا چگونه فایل را دانلود کنم ؟

جواب : بعد از پرداخت موفق بلافاصله به سایت باز میگردید و لینک دانلود فایل ها به شما نشان داده میشود و یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده شده است.

————————————-!

++ سوال : پول از حسابم کم شده و بعد یک ساعت هنوز برگشت نخورده و لینک به من نمایش داده نشد ، چکار کنم ؟

++ پاسخ : فقط کافیست با شماره همراهی که هنگام خرید ثبت کرده اید یه پیامک حاوی تنها ایمیل خودتان ( اعم از جیمیل ، یاهو و… ) بدون توضیحات اضافه را به شماره همراه ۰۹۱۹۷۷۱۱۷۲۸ ارسال کنید ، در ضمن جهت تماس تلفنی فقط در ساعات مشخص شده در قسمت تماس با ما اقدام کنید . لازم به ذکر است در پیامک از توضیحات اضافه خودداری کرده و فقط با شماره ای که هنگام خرید وارد کرده اید ، ایمیل خود را ارسال کنید .

————————————-!

سوال : بعد از وارد کردن مشخصات ، صفحه پرداخت بانک را برای من نشان نمی دهد ؟

جواب : برای رفع این مشکل به صفحه آموزش رفع مشکل اتصال به درگاه پرداخت مراجعه کنید ( اینجا را کلیک نمایید )

————————————-!

سوال : من ایمیل ندارم برای دانلود این محصول چکار باید انجام دهم؟

جواب : دوست گرامی شما میتوانید بدون ایمیل هم خرید کنید ولی با سرچ ساده آموزش ساخت جیمیل در گوگل ، زیر ۲ دقیقه میتوانید ایمیل خود را بسازید .

————————————-!

سوال : من هنگام بازکردن فایل زیپ با ارور The archive is either in unknown format or damaged مواجه میشم چکار کنم ؟

جواب : برای رفع مشکل یکی از فایل های پی دی اف موجود در بسته رو تغییر نام ( Rename ) بدهید مشکل حل خواهد شد .

————————————-!

سوال : درگاه پرداخت بانک با عابر بانک من تفاوت دارد چکار کنم ؟

جواب : پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب امکانپذیر است ،درگاه پرداخت تفاوتی در پرداخت شما ایجاد نمی کند.

————————————-!

سوال : بعد از پرداخت فایل باز نمیشود و ارور می دهد ، دلیل آن چیست؟

جواب : احتمالاً فایل فشرده شما بصوت ناقص دانلود شده است ، یک بار دیگر فایل را دانلود نمایید ، در صورت تداوم مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید در کمترین زمان مشکل شما رفع میگردد.

————————————-!

سوال : بعد از پرداخت موفق لینک دانلود به ایمیل من نیامده است چکار باید انجام دهم ؟

جواب : با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا سریعاً برای شما ارسال گردد .

————————————-!

سوال : من رمز خرید اینترنتی برای خرید ندارم چکار باید انجام دهم ؟

جواب : برای اینگونه پرداخت ها با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .

————————————-!

سوال :  فایل ها ناخوانا هستند و خوانده نمی شوند ، چکار کنم؟

جواب : این مشکل به دلیل وجود نداشتن بعضی از فونت ها در سیستم شماست ، برای رفع این مشکل از نرم افزار PDF FOXIT READER  جهت خواندن و بازکردن فایل ها استفاده نمایید.

————————————-!

در صورت داشتن داشتن سوالات بیشتر یا سوالی که جواب آن در این صفحه نبود یا از قسمت تماس با ما ، یا از قسمت نظرات پایین همین صفحه و یا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا سوال و مشکل شما بصورت کامل پاسخ و مرتفع گردد.

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.