مدیو سوال

آموزش و پرورش اطلاعیه آزمون استخدامی را فردا منتشر می‌کند

به گزارش سایت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش به نقل از فارس ، عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،‌ در خصوص جلسه اخیر کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در این جلسه اعلام کرد می‌خواهد اطلاعیه آزمون استخدامی را امروز و فردا منتشر کند و استارت استخدام در آموزش و پرورش زده شود.

وی ادامه داد: جلسه امروز پیرامون آمادگی وزارت‌ آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید از نظر فضای آموزشی، نیروی انسانی و امکانات بود.

فیاضی افزود: وزیر آموزش و پرورش برنامه‌های خود را تشریح کرده و مشکلات را بیان کرد و بحث نیروی انسانی، سیاست‌گذاری‌های انجام شده و دستورالعملی که صادر کرده‌اند و اینکه کمبود نیروی انسانی از طریق به‌کارگیری بخشی از بازنشسته‌ها و بخشی از طریق قرارداد خرید خدمت انجام می‌شود، بیان شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به بحث فضای آموزشی گفت: مشکلات اعتباری در این خصوص وجود دارد؛ البته ۹۰ درصد اعتبارات آموزش و پرورش از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تخصیص داده شده است اما خزانه، ریالی پرداخت نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: این نگرانی وجود دارد که اول مهر ممکن است آموزش و پرورش مشکلات زیادی داشته باشد و باید این نگرانی را دولت رفع کرده و به دغدغه‌ها خاتمه دهد.

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*